INFORMACIÓ

El pròxim 4 de març comença el curs de

reacreditació 2026

Empleni el següent formulari amb les seves dades de contacte i

adjunti el justificant de pagament realitzat al compte de Fedecai:

ES32 2080 1220 0830 4005 7686

(En concepte indiqui el seu nom i cognoms)

Si té qualsevol dubte contacti amb nosaltres info@fedecaiformacion.org

 

Inscripciones aquí

Davant l’activació del Pla especial d’emergències per risc de vent a Catalunya (VENTCAT) en fase d’alerta a tot el territori, Pimec fa una crida a les empreses a extremar la prudència i a adoptar mesures preventives per garantir la seguretat de les persones treballadores i minimitzar l’impacte sobre l’activitat econòmica. Des de les 00.00 hores fins a les 20.00 hores d’aquest dijous, 12 de febrer, s’han d’aplicar a tot Catalunya diverses limitacions, entre les quals: evitar els desplaçaments no imprescindibles, aplicar el teletreball sempre que sigui possible, suspendre l’activitat educativa, esportiva i universitària, així com l’activitat dels serveis socials bàsics i especialitzats, l’activitat sanitària no urgent i l’activitat en espais naturals, parcs i jardins urbans. En aquest context, des de Pimec recomanem al teixit empresarial:

  • Prioritzar el teletreball quan sigui possible i sempre que la naturalesa de l’activitat ho permeti.
  • Evitar desplaçaments innecessaris i reorganitzar l’activitat per reduir la mobilitat durant la franja afectada.
  • Flexibilitzar horaris d’entrada i sortida per adaptar-se a les condicions meteorològiques i de mobilitat.
  • Assegurar els espais de treball: cal revisar els accessos i les àrees exteriors de les instal·lacions per confirmar que estan protegides contra el vent.
  • En cas de desplaçar-se amb vehicle, cal consultar abans l’estat de les carreteres. Un cop en ruta, extremar la prudència en les maniobres d’avançament i mantenir unes distàncies laterals adequades.
  • Fer seguiment constant de la informació oficial i comunicar amb claredat a la plantilla qualsevol canvi en l’organització del treball.

Des d’ACESEM ens complau informar-te que hem establert una col·laboració amb RADONOVA / ACPRO perquè els nostres associats puguin accedir amb condicions especials al Curs presencial de Gas Radó.

📌 Dades del curs

  • Data: dimecres, 5 de març de 2026
  • Lloc: Hotel NH Sants, Barcelona
  • Modalitat: presencial
  • Preu general: 590 €
  • Preu especial socis ACESEM: 495 €

🧪 Continguts del curs

  • Aspectes bàsics del gas radó
  • Fonaments i tècniques de mesura
  • Legislació aplicable (CTE i llocs de treball)
  • Impacte del radó en la salut
  • Tècniques de prevenció, protecció i mitigació

📝 Procediment per accedir al descompte

Els socis interessats haureu d’enviar un correu electrònic a ACESEM indicant:

  • Nom
  • Cognoms
  • Adreça de correu electrònic

Data límit per comunicar l’interès: 15 de febrer
 Les places s’assignaran per rigorós ordre d’inscripció i estan subjectes a disponibilitat.

Un cop tancat el termini, ACESEM farà arribar la llista definitiva a RADONOVA / ACPRO, que es posarà en contacte amb les persones inscrites per formalitzar la inscripció.

📎 En aquest correu s’adjunta una imatge informativa del curs.

Per a qualsevol dubte, pots contactar amb nosaltres (informacion@acesem.org – 609564448).